זעם הפצפונים

מידע על המשחק

הפצפונים” הם, קרוב לוודאי, היצורים השובבים ביותר בכל היקום כולו. הם חיים בכוכב “סקלומפ”, אך הם מספיק מתקדמים טכנולוגית על מנת להיות מסוגלים לטוס בחלל ואף לתכנן פלישה אל כדור הארץ. אולם, הניסיון שלהם לפלוש אל כדור הארץ נכשל, ומשם הדברים רק הולכים ומדרדרים…

הפצפונים שיצאו למסע הפלישה הכושל חוזרים לכוכב האם שלהם, רק כדי לגלות שהוא השתנה בצורה דרסטית. אחד הפצפונים שנשארו על כוכב האם, “הפצפון המרושע”, חטף את מלך הפצפונים, השתלט על “מכונת הפלא” והפך את “סקלומפ” למקום נורא לחיות בו. בעזרת מכונת הפלא, הפצפון המרושע הפך את כל הפצפונים ליצורים חסרי מוח וחסרי רצון, והוא שולט בהם כעת ביד רמה.

מישהו צריך להציל את הפצפונים, והמישהו הזה הוא אתם! אתם מקבלים לידיכם את השליטה על פצפון אמיץ וחדור מוטיבציה שיוצא למסע להצלת הכוכב שלו. הוא רק פצפון אחד, אך יכולות רבות לו. הוא יכול לאכול אבנים, לשחות, לירות אש ולנוע באמצעות חבלים. מה שכן, בכל רגע נתון הוא יכול לבצע רק את אחת הפעולות הללו, ועליכם לסייע לו לבחור את הפעולה הנכונה ברגע הנכון.

המשחק עצמו מורכב ממסע בין שמונה אזורים שונים (מדבר, הרים, כפר וכד’), כאשר כל איזור מורכב מעשרה שלבים שונים. ואם כל זה מזכיר למישהו את Pac-In-Time, הרי שהוא צודק לחלוטין: מדובר למעשה ב(כמעט) אותו משחק ששונה אך ורק למטרות שיווקיות.

שחקו הכי הרבה